Salı, Ağustos 11, 2015

Kitaplar

Kindle'dan sonra basılı kitap almayı bıraktım. Basılı kitap güzel hoş ama bana getirisi doğaya götürüsünden fazla olduğu için ayrılmam gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden elimdeki bütün kitapları (neredeyse) başkalarının faydalanması için dağıtmaya karar verdim. İstanbul'daki kitaplarımın hepsini Maltepe'de yeni açılan Özgecan Aslan kütüphanesine bağışlamıştık bir kaç ay önce, geçen ay buradaki kitaplarımdan 50-60'ını Deli Dalgalar isimli, hapishanedeki hükümlülere kitap gönderen bir organizasyona verdim. Bugün de kalan İngilizce ve bir kaç Almanca kitabı Burak'a gönderdim (Burak burayı okuyorsan bu hafta için sana ulaşması lazım :o) Her zaman yanımda taşıdığım 10 kitapla ise vedalaşamadım maalesef. Onları da bu ay sonu taşınacağım Ankara'ya götüreceğim. Daha önce söylemedim değil mi? Evet, Evren'e gönderdiğim bütün "Hayatta Ankara'ya gitmem" sinyalleri yerine ulaştı. Neyse, it's a new life, it's a new day.

Not: Cizre'ye sözlük aracılığıyla gönderdiğim kitaplardan sonra sadece bir kere kitap bağışlamıştım. O da Aptullah Kuran kütüphanesine verdiğim "Har"dı. Herhalde duruyordur hala. Senelerce gurur duyduğum tek hareketim olmuştu zamanında.

2 yorum:

zeynep özek dedi ki...

(görünce gerçekten sevindim, epey de olmuş döneli gerçi) basılı kitapları bırakmak faydalı girişimi dalga dalga yayılası. ankara haberi de yargıların kırılması adına şaşırtıcı gelmedi. bu noktada terlik falan gelmeden tüm ankara'ya pek çok selam ederim. ^^

divadeiwob dedi ki...

ve aleyküm selam zeynep \o/